söndag 10 maj 2009

<3

Ja har nu lärt mig att allldrig hoppas på att en dag ska bli bra.
Min dag krossades ganska stenhårt av vårat samtal.
Mitt hjärta ville ungefär hoppa ut ur kroppen på mig.
Allt är som tur- löst, och jag mår bättre.

Hatar P-piller, att de ska förstöra nästan hela livet för en alltså.
Men allt kommer ordna sig herregud, måste bara ta det lite lugnt.
Ingen repning för min del idag, många anledningar, tar det på
onsdag ifall det blir något då. Annars är det ju Torsdag som gäller.

Jag vill skriva något fin här som skall ägnas åt Simon.
Men mina ord saknar beskrivning så jag vet inte hur jag skall
säga detta. Förutom att jag är ledsen. För allt jag ställt mig inför.
Well. ska testa nu,,..

Simon, du är en fantastisk människa, en människa man inte vill
klara sig utan, en person som har kommit långt in i mitt hjärta.
När man är i ditt sällskap så går tiden så fort, när allt annars
går så långsamt. Jag skulle kunna spendera hela mitt liv i
dina armar, för i dina armar känner jag mig trygg.
Du är den människan som har brytt sig på riktigt om hur jag
mår, för mig är din omtanke viktig.
Jag är även glad över att du valde mig, för du har känts som
den rätta för mig hela tiden, och gör det fortfarande.
Simon, med dig är jag mig själv, och det får mig att känna
lycka, lycka som jag aldrig kännt av innan.
Att du kan framhäva sånt för mig är så himla stort, och jag
hoppas på att vara din för evigt.

Jag gör allt för dig.

Inga kommentarer: