torsdag 7 maj 2009

Ja eller nej?

Jag har verkligen inte gjort något som jag skulle idag heller.
Nämnde ju förut att jag skulle göra tårta och dammsuga..
menmen, så blev det verkligen inte alls.
Hatar när saker och ting går åt helvete. Som vanligt i min
ordning egentligen. ganska.. störande?

Mår sådär, känner att magen är lite fucked up. vill inte gå till
skolan i morgon på ett sätt. Eftersom jag kommer vara helt
Alone på ind.valet. Och sen är det Roberts lektion och sen är
det Historia. -.- som jag också skiter i.
Dock vill jag ju till skolan enbart för att träffa Simon liksom.
Det är ju bara därför jag går dit ju, skiter i allt annat.
Och går jag inte så ser jag inte han förens på Måndag nästa
gång, och då kommer jag må dåligt över det. Och JA, jag
har kommit i den åldern då jag vill ses varje dag och bo
tillsammans. Jag skulle klara det.
Liksom en kyss varje
dag och kramar, why not?

Visst ibland är det kul att sitta ensam osv, men me lööv
närhet gånger tusen. jag mår så mkt bättre av det..
Well, ska ta och fråga senare om det är okej ifall jag kan
komma nästa helg (A) för att måla lite och kolla på
en serie jag inte minns namnet på ^^ för att sedan
repa. Skulle vara myspys,.. :) Ja. annars så får vi
se hur det blir i morgon.

woops, måste nog lägga på ett lager Helosan nu. >.<
Uschi. det är så jobbigt med en ny tattoo.

Inga kommentarer: