måndag 25 maj 2009

Snyggt va?


Jag hade väldigt snygga kläder idag.


Igår kväll blev det lite andra bullar vid ca 12 tiden, då kom Simon
hem från Osse så vi lirade CoD långt in på natten :) Haha.
Vi slog nästan vad om att vi inte skulle orka upp i dag till skolan.
Och sant som sagt, ingen kom till skolan. ^^ hihi.
Var sjukt trött så jag måste ha stängt av larmet i sömnen :O
Brukar aldrig göra det, menmen så kan det gå ibland.
Hade nog inget viktigt att syssla med ändå, dock ska jag
till skolan på Onsdag, måste kolla om ramen är hemma :)
Ska nog isf fixa den och åka med tavlan till mina kusiner.

Well. Dagen har varit toppen, mycket trevligt har hänt.
Eller jag har bara varit på bra humör, varit på stan med
mamma & bea. fick varsin glass, woho.
Nu ska jag nog bara luta mig bakåt och kolla efter filmer
på internet jag kan ladda ner eller nått.
Lira lite CoD också, självklart.
Och observera presenten till Simon ;) <3

Inga kommentarer: