lördag 9 maj 2009



Jahopp. Dagen igår slutade väl inte så fruktansvärt bra enligt mig.
Blev lite tjaffs och jag hatar mig själv ibland, hatar också svek.
Men man får leva med att man är sån faktiskt. Inget att göra åt.
Förhoppningsvis är allt löst, det hänger väl på mig mest tror jag.

Hursomhelst blåste det jääääävligt mycket inatt med, medans
alla samtal hit och dit, och knappt någon sömn.
Och jag som skulle upp idag, vid 7:oo. MYSIGT..
Jaja, snart ska jag åka till ALV. fyfan, är faktiskt nervös.
Vet ju inte vad som ska hända än >.< och jag vill träffa mormor
& morfar, men det får man inte heller, troligtvis. well.

Ska se vad som händer idag efter 15:3o. -Då man slutat utbildningen.
Får se hur glad man är och hur ont i huvudet man har /:
Kanske lira CoD med Simon, kanske mysa själv till en film eller 2.
Jaja, han har ett stort uppdrag idag, och det är att,
Muntra upp mig igen!

Inga kommentarer: