söndag 24 maj 2009

Denna helg.

Var helt okej den också..
dop var det och sånt, Simon kom hit :) DET tyckte jag var
allra bäst! Utan honom hade jag nog gråtit mer på dopet.
Han var mitt lilla stöd, som jag älskar. Såå himla mycket.

Jag ska inte gå in på personliga saker som hände,
eftersom det är inte ens värt att nämna några namn.
Usch är det ända ordet som kommer ut ur munnen på mig.
Menmen let's keep going.

Idag åkte Simon hem :( mycket tråkigt.
Och jag känner nu att jag ångrar som FAN att jag inte hängde med.
Är lite sur nu, eller jag är trött på folket här.
Det är bara massa surigheter, och skit.. Inget verkar bli bättre.
Inte konstigt att man är ett jävla nervrak hela dagarna och
sur på allt, eftersom det hemma inte funkar!

Ja, kvällen? Vad kan den bjuda på tro?
Lite åska kanske? Sovande föräldrar?
Osociala syskon? En irriterad Ela?
Ja som ni ser, myycket saftiga saker att välja på!

Inga kommentarer: