lördag 9 maj 2009

Hemma.

Alv utbildningen var ju helt konstig, men visst jag ska inte
förlöjlig dem på något sätt, så jag skriver inget mer om det.

I övrigt känner jag att jag inte riktigt vet vart jag står längre.
Känns som att man blir så lurad hela tiden? Och kränkt.
Känns också som att man bara sitter av denna jävla piss
helg och väntar till Måndag, why? Igentligen vill jag inte
ha Måndag heller, jag kan lika gärna ha nästa helg.
usch. eller jo, på måndag kommer min klänning hem.
Det ska bli roligt, och ska nog till Simon den helgen. tror jag.

Jag försöker vara glad även att jag är arg än, på allt. på alla.
Bseviken, inte bara på en person utan på alla, alla som inte
bryr sig att jag finns, och faktiskt spelar roll ibland. men visst.
Jag brukar kunna klara mig själv, som är ganska vanligt för
mig nu för tiden. Skitsamma, nu ska jag kolla på film.

Bye.

Inga kommentarer: