tisdag 12 maj 2009

Mormor <3

Mja. vad ska man säga idag egentligen?
Har nog inget särskillt som jag vill dela med mig av..
Kan nämna att jag mår bättre. -Det är väldigt skönt att känna det.

Dock så väntar jag på ett telefon samtal från någon som ringde
mig när jag var i skolan.. Och fick nyss reda på att mormor ligger
på sjukhuset igen. :'( gillar inte det, alltså hon blir så sjuk hela
tiden så man blir ju som ett jävla nerv vrak varje gång, det kan
gå åt helvete, det vet man aldrig..

Annars så tycker jag det kan bli lite åska i luften.
Så himla mysigt ju, och man har en anledning till att inte sitta vid
datorn med. Well. I morgon har jag ledigt. Woho.
Sova lite igen. Och på torsdag-fredag med. NICE!
Ska snacka med Simon om helgen, om de blir något :/
Är lite orolig för att det inte blir. Vill komma ifrån detta hus
nu när det är tjaffs med mormor. jobbigt ifall det skulle hända
något liksom.

Inga kommentarer: