tisdag 20 oktober 2009

tisdag

hm ja, min dag började väl med att vakna upp av bankande på dörren, och en glad mamma rusar in och säger att hon äntligen ska få jobba natt ikväll. Och jag ska alltså vara barnvakt till lilla Ludwig tills fredag. ehm. kul eller sådär.

Annars var jag tvungen att ställa in fikat med Nathalie idag, kliar så mycket i händerna idag så jag blir galen :( jävla skit. Så jag var hemma och pratade med mamma, och färgade håret på henne. sedan kom vi på att lilla Ludwig fyller år i morgon.. Så efter att pappa kom hem så åkte vi ner till leksaksaffären och köpte lite roliga saker. :) Jag köpte även ett par strumpbyxor till Halloween festen som jag och Simon är bjudna på, och som vi planerar att dra på^^

Såatte det har inte hänt överdrivet mycket här inte, Simon har sagt att han kommer till helgen <3 vilket gör att jag får något att se fram emot, det är inte sååå många dagar kvar iallafall. ;)

Men ja.

Inga kommentarer: