onsdag 21 oktober 2009

Luddes födelsedag

Ja, min lillebror Ludwig fyller hela 2 år idag!
Grattis till honom, men dagen har varit något av ett mardröm, eller iallafall på morgonen, vaknar upp och har drömt om massa skit Igen.. Det släpper inte. Det är otäckt, men jag försöker tänka mig in i att det inte är verklighet, men hur lätt är det?

Idag var jag & bea barnvakt till Ludwig på morgonen eftersom mamma var tvungen att sova lite. Så då fick jag mina pengar för objektivet insatta på kontot, så jag beställde direkt från Klicka här!, ett effektfilter x4 star, soft focus, och ett cirkulärt pol filter. Myssssiga filter måste jag säga alltså, hoppas det blir enligt mina förväntningar bara, ska tasta i morgon eftersom de redan är skickade med posten. (snabb leverans)

Mja, sedan bakade jag en tårta till Ludde, en choklad tårta. Hans favorit. :) och mja, postade objektivet och inte mer än så. Har ont i min vänstra armbåge som fan, vet inte vad det är. Whatever, saknar Simon mycket.. Bara en dag kvar! <3
Resten av kvällen blir det att leka med luddes ribräda till tv:n kanske spela CoD med Simon eller bygga lite Sims hus. Hihi. Äta min tårta med.

Inga kommentarer: