måndag 19 oktober 2009

Skitdag

Ah ingen dag är bra, aldrig en hel dag, alltid är det någonting som är störande eller allmänt skitjobbigt. Att jag alltid ska vakna upp med en rädsla i hela kroppen, av alla mina drömmar som jag inte fattar ett skit av, förvrängda drömmar och jag blir rädd för verkligheten, vad är sant, har detta hänt, vart är jag.. Det är sjukt att vakna av det jämt, att ständigt efter 10min vakenhet tänka vilken som är den Rätta verkligheten. Som om jag glömde varje dag vem jag är och vad som händer. Lite som filmen 50 first's dates. Eller så.. Otäckt. Och snart går det inte, det håller inte. Jag måste ta kontakt med en läkare.. Sömn piller är ett måste snart för att slippa drömma och vakna upp på fel sida varenda morgon.

Men efter ca 1 timme brukar jag vara på benen efter min hemska natt, varför blev det såhär efter min jävla depression? -Så onödigt!!

Iallafall, det blev ingen arbetsförmedling för min del idag. Det var helt enkelt inte väder att gå ner dit, och jag vill helst ha skjuts, fast ändå vet jag att jag lovade pappa förra veckan att gå ner, jag vet inte om jag väntar på att ett jobb ska dyka upp eller vad jag sysslar med :P Kanske vill jag ha sällskap helt enkelt. whatever. Simon har även slutat snusa nu så han är ett litet åskmoln som man inte vågar prata med hela tiden heller ^^ haha, så söt <3

Och ja.. Märkte nu också att min ena högtalare har gått sönder igen. Jag blir så evigt trött på dem alltså, detta är ju 3:e gången dem inte funkar som dem ska! ÅH! Och är lite trött på allting här nu, saker runt om kring mig tycker jag är snevridet, alla människor som familjen snackar om, allt är så negativt och illa.. Det påverkar mig och mitt psyke, jag är inte 100% frisk än, men kanske 89% och då kan det vara jobbigt i kanske 2 dagar, och inte månader som innan men wtf.

I need som rest time med Simon nu, han är min andra hälft och som jag älskar mest av allt i hela världen alltså. Ta ett break från verkligheten och bara leva i det bra. Ja, det är min önskan. <3

Inga kommentarer: