söndag 4 oktober 2009

så är det

Jag har kommit på en grej nu, såhär på morgon kvisten.. Att jag mådde bra förra veckan faktiskt, och veckan innan det. Ifrån alla tankar osv. Och så efter jag var hos Simon i början av veckan så tänkte jag blogga lite om det.. Men när jag väg bloggat så får jag dåligt samvete faktiskt. Det är ganska skumt. :/ Men jag förknippar nog bloggen med att må dåligt. Jag mådde ju liksom skitkasst förra månaden och månaden innan det. Och efter jag började blogga i veckan så har vissa tankar dykt upp igen.. Det är inte lika extremt. men vem vet? >.< Alla kan hamna där igen.

Inatt drömde jag bara bra drömmar, och vaknade upp med mitt "längtar" humör, drömde om Simon och baaara bra saker hela tiden, och det kändes verkligen bra. Tills man börjar tänka på att vi ska umgås förens nästa helg :( då blir man lite nere igen så att säga. Men jag måste ge han lite tid, han tyckte att vi varit lite för mycket nu så ja.. Måste tänka på det. :/ men just dem orden får mig att bli ledsen. och vara lite nere varje dag. för att det är delvis mitt fel.. och jag får ångest för att jag aldrig är smart nog att aldrig gå över gränsen men jag gör alltid det :( Well..

Hoppas på att denna dagen går felfritt. Fast jag har tagit bort mitt plåster nu. Kan inte ha dem heller alltså.. Får bli utan preventiv medel eller gå tillbaka till p-piller. ORKA vara lätt irriterad allday -no!

1 kommentar:

Mikaela sa...

Sv; Jag kan tyvärr inte lita på mitt hjärta när jag inte litar på mig själv. Försöker jag bortse från det och lita på mitt hjärta så skadar jag bara mig själv.
Det är det jag menar med orden :)

Kramar