onsdag 28 oktober 2009

jag hatar att jag blivit såndär igen, såndär tänkare.. fyfan vad jag stör mig på mig själv.. Ännu en gång vill jag bara att allt ska vara som vanligt (i mitt huvud) jag vill inte må dåligt mer. Jävla skit! Men det är bara att tänka att det inte är som jag tänker (ännu en gång)

Idag har jag tagit mig till affären, eller Tempo. Köpte present till Tova, och så bakade jag en tårta som hon ska få i morgon vid klockan 11. Då även farmor kommer hit. heh. KUL.. Hoppas hon blir glad över presenten och även kortet som jag faktiskt suttit och förhoppningsvis är klar med. Annars har jag inte gjort ett skit, vet inte vad jag ska göra. Saknar Simon! Jaa-a det gör jag jävligt mycket. Saknar alltid.

Därför vet jag hur jag känner!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på :/ saknasaknasakna fast det är ju bara en dag kvar!
Då blir det systemet och handla sprit till halloween festen och vid klockan 20:oo blir det bio med älskling!

Inga kommentarer: