söndag 18 oktober 2009

home

hemkommen från mormor för någon timme sedan, det blev en heldag där. Vid klockan 11 ca, så kom morfar och hämtade mig. Oliver följde med (vilket innebar mindre jobb för mig) Heh, men ja. Väl hos mormor blev det att putsa fönster och fixa gardiner. Tog ända till klockan 4 att bli klar med allt, och jag lärde mig att laga sås också :) Wiho. Mamma och pappa tittade förbi på en bit mat också.

Well. Seg dag men ändå fick jag denna dagen att gå så att säga. Och jag tjänade pengar också, vilket är välbehövligt just nu.. Dock vet jag inte vad jag ska köpa, filter, objektiv eller kläder? Hm.. Vet inte vilket jag ska välja. Kanske kläder, ett par jeans? eller massa linnen/tröjor? Mössa kanske? Jadu jag har ingen aning just nu faktiskt. Om Simon vill gästa mig på fredag så kanske man kan dra ner till stan och handla eller så, om han vill..

Jahopp.. I morgon blir det troligen arbetsförmedlingen :/ usch. orkar inte egentligen men jahopp.. Skulle behöva Simon här nu, så att jag blir lite piggelin. (: eeh men allt kan man inte få säg!

Inga kommentarer: