tisdag 27 oktober 2009

mja. jag vet inte vad jag ska skriva idag, känns som hjärnspökena har kommit tillbaka, då Simon satte sig på tåget och åkte iväg. Det är hemskt att vara utan honom, så det är säkert därför jag mår dåligt igen, och allt annat som är svårt och jobbigt just nu..

Idag har jag inte gjort ett skiit vettigt, eller jo. Jag gjorde potatismos :) Första gången i mitt liv, så det var intressant. Heh, och nu ska jag se ifall Saw spelet är roligt och fungerar! Babylaby har även fått sin praktik plats nu, det är jätte bra då har han något att göra iallafall om dagarna. Hoppas inget händer bara, är faktiskt lite orolig för det, det är ju ett högstadie :( menmen, får lita på honom.

Mja, i morgon ska jag kanske bege mig till Arbetsförmedlingen igen och fixa det, köpa present till Tova med, som fyller år på torsdag, och då ska även farmor komma >.< mja sedan på fredag kommer min älskling, då ska han tydligen bjuda på bio <3 Så jävla sött alltså! Såatte.. längtar tills dess kan jag säga. <3 Love.

Inga kommentarer: