torsdag 22 oktober 2009

Ahopp vaknade upp på en bra sida idag, vad jag kan minnas så var drömmarna mildare och jag kände mig inte lika förvirrad i morse när jag vaknade, puuuuh! Fick ta hand om en jobbig Ludwig också >.< baah. Farmor ringde och var allmänt snurrig. Och sen en grej till. men det tar vi inte upp här, lite för riskabelt att personen läser detta. ^^

Fick hem mina filter i dag, verkligen som mina förväntningar, inte CPL kanske. Ska kolla upp hur det funkar. Men jag gillade resten! Mums. Har spelat lite Sims 3 idag med, eller ja. En liten stor del av dagen. Kommer och går så att säga. Lirade lite CoD med Simon med, men nu saknar jag honom mest. Tycker han skall ta sig hit nu!

Skulle vara guld värt. Resten av kvällen blir väl som vanligt. CoD eller Sims.
Ont i rygg och armbåge med, åh!

Inga kommentarer: