lördag 24 oktober 2009

Weell det är lördag idag (: niiice, Simon har valt ut mina kläder jag har idag, det blev rätt bra även att jag aldrig skulle valt det själv, det får mig att tänka om. Var på stan igår när han kom hit, hittade bara en halsduk och en blå mössa, halsduken är jag så nöjd med att jag ibland kommer på att gud vilken fin halsduk jag köpte :) Fixade även Halloween outfiten igår med, kommer bli klassigt! ;) snyggt förhoppningsvis, såg nice ut igår.

Det blev mycket tårar och känslor igår med, det var väldigt jobbigt. Men det är ett litet tjaffs som trädde i kraft med släkten och mig. Jag blev arg och mest bara besviken. Menmen, idag fick jag ett förlåt. Efter mitt "om du vill något kan du komma hit och ta det med mig" meddelande. ^^ 1-0 till mig så att säga. Blev lite clementiner och Roast på Berns och lite så. <3

Idag blir det inget speciellt ska ner till Konsum och köpa Julmust, det är så niiiice, köpa schampoo (som ska göra håret platt) och kanske lite veet grejs. Jaja. Ska kolla på min snygging som sitter på andra sidan min skärm nu och njuta av att livet faktiskt inte är så dumt. Och jag är lycklig.

Inga kommentarer: