onsdag 27 januari 2010

Ojdå nästan har hela veckan gått och jag har inte haft en tanke på att ens skriva :P Allt har gått så fort, men allt känns bra faktiskt :) förutom mitt hushåll. jag hatar det ärligt talat, jag orkar snart inte mer, men men.. I morgon blir det att städa här och tvätta kläder, har bestämt oss för att vara hos Simon ännu en helg, typ 3-4:e i rad nu men så blir det när familjen ska bråka med mig, jag vill vara här så lite som möjligt ffs..

Well. Igår så städade jag hos farmor, fick 2oo:- skulle få lite till nästa vecka, nästa onsdag om jag ska vara petig. Tillsdess skall jag leta praktik på dagis, kanske ringer något i morgon dock vet jag inte vad jag ska säga? :S Eller ringer man kommunen kanske? No idéa.. Längtar till fredag nu, jätte mycket, ska bli en händelserik dag.. Baby kommer vid 12 till Vimmerby och då ska vi gå till tatueraren på Art Of Skin och kolla ifall han kan måla och vad han ska ha i betalning.. Efter det så drar vi hem till Simon med bussen och käkar tacos :) MUMS!

Well.. Om jag får pengarna för Sims spelet och minneskortet jag sålde på tradera så blir det ett påfyllnadskort till WoW i helgen eller när jag kommer hem, och lite gottis.. Får dock köpa det i morrn? Eller så tar vi det innan vi hoppar på tåget, allt beror på ifall pengarna kommer i morgon eller inte. That's it. :)

Inga kommentarer: