måndag 1 februari 2010

wow, det är Måndag och nästan ännu en vecka senaste inlägget gjordes, jag har blivit sämre på detta, eller så kanske jag har skaffat mig ett liv eller tidsfördriv? Vet icke. ;)

i helgen så åkte jag till min babylaby, eller han kom till Vimmerby med en försenad buss som gjorde mig på dåligt humör ;( sen besökte vi Art Of Skin.. De var lite skumt där men det får väl gå, hoppas skissen till Simon blir bra där nu! Senare åkte vi hem till honom och käkade tacos och spelade mest, jag spelade på beas PSP och Simon spelade wow, käkade godis och hade det kanonbra! I lördags var det typ likadant faktiskt, dock tog väl mitt pms humör övertaget lite :/ menmen, och igår hände det nog ingenting latade oss mest.

Men idag bestämde vi att jag fick stanna, eller det var lite tvivel om det eftersom Simon nyss har slutat med praktiken så vill han ha lite tid för sig själv när han väl får vara det hemma, men det gick bra ändå.. hihi. Nu sitter jag och spelar lite WoW, vann nyss en PvP match och jag låg faktiskt etta! :) Woooho. menmen, resterande kvällen så blir det att vänta tills Simon kommer hem från taekwondo träningen och då blir det att kolla när han spelar och smaska på något gottis som han ska köpa :) MYS! I morgon åker jag hem, och då blir det att spela. Och onsdag blir det att städa och tjäna pengar, torsdag - möte med jobbcoach och fredag vet jag inte än, funderar på att låta simon ha den dagen för sig själv :/ eller så.. märks, löööööööööööv him iallafall. Pusshej

Inga kommentarer: