torsdag 14 januari 2010

ah total förvirring.. I morse när jag vaknade alltså, jag drömde att Simon gjorde slut och jag grät, jätte mycket och han strulade med Camilla i våran klass. (haha) Ja, jag drömde det och det fick mig att tänka i morse, vad är sant och vad var drömmen nu igen? Såntdär kan få mig att må dåligt, för jag vaknade mitt iallting, så ingenting han lösas i drömmen, men jag vaknade av att jag fick ett meddelande av Mikaela, om vi skulle dra till Jessica..

Och vi bestämde att dra dit tillsammans.. Ringde babylaby för att kolla hur det var på jobbet :) sedan blev det fika, Ja allt gick över från den hemska morgonen. Det var ganska trevligt där och se alla och barnen oså. Menmen när jag kom hem så blev jag lite sur på jobbet som jag ska jobba på i morgon antagligen, kom på att jag kommer tjäna 12oo:- och sedan kommer de dras skatt på det så jag kommer knappt ha ett öre att röra mig med, vilket suger.. Plus att jag lika gärna kunde vara hos Simon på den där tiden ! Så jag är lite fundersam på om jag verkligen ska jobba nu, ska prata med Simon om det.. Och arbetsförmedlingen kommer bli skitsura och skjuta upp min praktik möjlighet :/ så ja.. Alternativet är ganska stort och mer tilltagande än själva jobbet.. :( Ahh. Jag vill till Simon sååååå jävla mycket.

Mja, nu kom äntligen Simon hem så jag kan prata med honom på skype/msn. <3 Märks om jag åker till honom i morgon istället för lördag. ^^ <3 hoppas i morgon.

Inga kommentarer: