måndag 25 januari 2010

Sitter på babys rum helt alone, helt totalt ensam i hela huset :/ men något skrämde mig i morse och det var att jag var totalt ensam när jag vaknade, jag mindes ingenting knappt från den tidiga morgonens uppvaknande. Så där satt jag med en ringande mobil i handen ^^ Pinsamt, tänk om jag var skit jobbig i morse, det enda jag vet är att jag sov skitdåligt inatt av någon anledning, gör tydligen ofta det nu när man Måste upp :p skumt. Hoppas Simon inte är arg på mig eller nått, det var verkligen inte meningen att stanna kvar :(

Farmor ringde ju och frågade ifall jag kunde mangla lite saker i morgon så det får jag väl ställa upp på liksom, vid halv 11. Och lite kaffe skulle jag få med. Hah. kul.. Och nästa vecka innan torsdagen ska jag dit och tvätta golvet eftersom hon ska sälja sitt hus och ha visning då, det var ju tur att hon inte ville ha hjälp den dagen för då ska jag på möte som jag glömde att nämna ^^ Wellwell. Fårse ifall jag drar hem ikväll eller i morgon? Antar att det blir ikväll ifall Simon och hans polare ändå ska på Taekwondo träning i Vimmerby. Hur som helst så har jag världens bästa pojkvän och jag måste visa det för honom ibland, känner mig så dum jämt, ifall jag får betalt från mamma & farmor så tänker jag köpa något fint i veckan! Vet inte vad, men någonting iallafall!

Inga kommentarer: