tisdag 12 januari 2010

:) idag är det tisdag och min dag igår varierade ganska mycket, från total kaos och förvirring ekonomiskt så blev kvällen bättre än väntat. ^^ fick ju sälja en fond för detta kaos jaja.. Hehe jag har iallafall råd att åka till Simon nu när allt ser ljust ut, plus att jag fick 100:- till från fonderna, vilket gav mitt ett leende på läpparna !

Jaja idag vid halv 3 åker jag till Simon <3 eller rättaresagt till Hultsfred och hänger med han hem. Hihi, ska sova där inatt bara och dra hem i morgon, inte så mycket tid men det är ändå något liksom. Får vara glad för det man får såhär års. Eller med tanke på vad som råkade hända förra veckan.. Jag har en klump i magen för onsdagar nu, men det ska väl vara prima nu iallafall. :) Ska köpa lite gottis när jag väntar på att Simon ska vara klar på sitt mötich. hm, kan dock inte bestämma mig om jag ska handla på konsum eller på Sweet shop? vill helst inte ta ut pengar på banken eftersom man bara kan ta ut 100:- well.. Får väl köpa en läsk på konsum och ta ut 50spänn extra eller 30.. ^^ Nog med snack..


Jag älskar dig baby.

Inga kommentarer: