lördag 2 januari 2010

Lördag, right? tänker inte ens på dagarna längre >.< scarry.. Jaja, idag har vi la inte gjort så överdrivet mycket kan jag inte påstå. Vi gick till Coop och handlade lite julmust och lite smått godis, sedan blev det en halv black and white pizza, drygade oss ganska rejält där med.. Höll nästan på att frysa ihjäl usch, sedan dess har vi spelat mestadels WoW, gått upp 5 levlar eller nått, så nu har jag mitt riddjur :D woho..

Jaja, lite nörd har jag blivit och dagarna susar förbi, men det är mysigt att ha baby på andra sidan väggen, fast måste erkänna att det känns lite muppt att snacka i skype för att kunna höras så bra som möjligt. ^^ heh, känns som man sitter 2 mil bort ändå liksom. wellwell.. Nu ska jag ta mig tusan gå till toaletten snart, ska man duscha eller ska man ta det i morgon? hm.. man känner sig faktiskt ganska ofräsh när man spelar WoW och endast äter en massa skit.

Och en sak till, när jag får Dianas pengar blir det första att köpa ett nytt tangentbord. Förlåt baby<3 men mina fingrar gör ont. :( jaja, byebye.. Måste fräsha upp bloggen med, för tusan gubbar.

Inga kommentarer: