fredag 22 januari 2010

Nu sitter jag hos min babylaby och slöar vid datorn, han spelar och jag lägger in spelet :P Hoppas det går att spela alltså, skulle vara asnice.. Blir att dricka lite vin senare ikväll tror jag, bli lite gladich :) och spela samtidigt. JAja, idag så vaknade jag av mitt larm på mobilen efter hemska drömmar, och var bara allmänt super seg. Åkte med bussen till Hultsfred och mötte Simon där glad som en nötkärna var han, som utlovat^^ hihi.

Gick och käkade på bambugården, fläskfilé och bearneise sås ! <3 Godaste maten som finns, slår allt... Mysigt var det och gick in lite snabbt på systemet och köpte vinet, och sedan begav jag mig upp till gymnasiet och hämtade beas dator, som jag har nu. :) Annars är allt kanonbra, humör och allting! Jaja, jag sa ju att jag skulle känna mig lycklig.

Inga kommentarer: