tisdag 5 januari 2010

Idag blev det en kort dag. Fast dagen knappt har gott överhuvudtaget.. hehe, vi gick upp vid 12:4o fyfan vad jag inte gillar att vakna efter 12. Då känns det som att dagen blir så kort? Kanske bara är jag som tänker så.. Jaja, hittils har jag inte gjort ett skit mer än att sminka mig pussat Simon och spelat lite Sims 3. Coop lär det faktiskt inte bli idag heller >.< För igår bestämdes det att jag ska hänga med Simon till Västervik på torsdag så då måste jag ha pengarna till det.. Buuhu men hellre det än att sitta hemma och glo`? Absolut.

Har inte så mycket mer att tillägga, tror det blir en rätt lugn kväll faktiskt, om vi inte skulle åka till Olle & Maria? Jag känner dem ju inte men baby kanske vill? Well.. I morgon blir det hemfärd och då hakar Simon på <3 hihi. Ska inte skriva mer nu, snart blir det käk när bby har spelat klart den där instance:n.

Puss

Inga kommentarer: