fredag 15 januari 2010

mja jag ska Inte jobba idag, och ska inte åka till Lönneberga heller :( han ville spela WoW ikväll så ja, blir väl att sitta hemma och glo. Plus att min kropp är seg och trött, fattar inte varför.. Och mitt humör är nere på noll pga alla dessa jävla klagningar hela tiden jag blir knäpp på de här, förfan ryck upp er lite !

När bea är hemma från skolan så existerar inte jag alls i mammas ögon, jag bara finns inte, jag är som en dimma som bara går förbi och inte syns.. Vad man än säger så lyssnar ingen, vad gör jag för fel? Jag vill inte vara hemma ikväll, för det kommer bli värre.. För Jonas ska hit och vara med bea.. Och då är det fokus på dem hela kvällen.. Kul.. Neee. What ever, jag vill bli glad igen. Jag SKA bli det, men hur? Baaaah ta mig till Simon förbubblan.

Pepsi <3

Inga kommentarer: