söndag 24 januari 2010

Idag är det söndag, och jag sitter i älsklingens säng och slappar, känns som att hela helgen bara försvann :( det är skit segt faktiskt och får mig på lite dåligt humör! WoW funkar knappt på denna dator heller, det är ännu värre och medför att Simon tror att jag är totalt görlös vilket till mest del stämmer.. :/ men lite choklad eller nötcremé skulle inte vara fel känner jag...

I fredags kväll bestämdes det lite hastigt att vi skulle dra till Vimmerby och entra Harrys, det var as kul och helt okej faktiskt :) inte haft så kul på länge, liiiiiiiiite högt ljud bara men annars underbart, dock blev gårdagen seg som fan bara för att vi var tvugna att sova hos mig >.< gillar inte att göra det när det icke är bestämt, inget smink eller någonting :P kändes lite skumt faktiskt. ^^ Jaja, har sökt sommarjobb idag iallafall, på ALV. Får se vad de säger om det perfekta personliga brevet ever! :P Haha!

Hoppas på att lite chokladich hamnar i min mage, då är kvällen räddad :)

Inga kommentarer: