söndag 3 januari 2010

eeeeeeeeeeeh söndag fyfan vilken seg dag alltså, vi har inte gjort ett skit.. och då menar jag det ordagrant alltså. Endast slöat och nästan inte rört oss från rummet, åt en väldigt god potatisgratäng iof. :) men resten av dagen har varit slapp.. Spelade nyss lite WoW men så la Simons dator av så nu städar han så de dammar som fan >.< jag tål inte damm. Usch. och i morgon så skall de dammas.. så det kommer att klia på mig hela natten.. Isch. Ibland önskar jag att han kunde tänka på sånt här lite tidigare på dagarna så man slipper sova i damm.


Whatever.. I morgon kaaaaaaanske jag får pengar från Diana, bara kanske och då blir det att beställa tangentbordet och lägga in pengar på mobilen. menmen det händer kanske inte? Såatte... Jaja, märks vad som sker, kanske spela mer bugg Sims?

Inga kommentarer: