torsdag 11 februari 2010

Wiho torsdag då.. Idag har jag fan inte gjort mycket mest skjutit upp saker jag ska göra, som baka semlor, förbereda kroppkakor och städa samt tvätta mina kläder.. Avklarade punkter är tvätta, fast har ändå en tvättmaskin kvar och städa har jag också gjort lite halv, baah att jag aldrig kommer till det.

Fast jag har åandra sidan ringt till Kommunen och snackat om praktik så det ser lite ljust ut så ska ringa en rektor i morgon :) hehe.. I morgon kommer min sötnos hit också, det blir schniice <3 Slappa och myspysa med massa gottis. Jag har förövrigt nästan tappat mitt intresse för bloggandet så jag håller det mesta för mig själv nu för tiden och spelar ganska mycket WoW med. ^^

Såatte jag lovar inte att bli bättre på det heller, viktigare att ha kul och söka jobb medans man kan liksom. Såatte hejdå, älskar dig baby <3

Inga kommentarer: