torsdag 18 februari 2010

Måste bara börja med att säga OJ JÄVLAR vilken händelserik dag det har varit idag! Först och främst kändes det som att jag vaknade med ångest som ville gå över till deprimerande formen men då klev jag upp ur sängen, eftersom det brukar gå över rätt snabbt. Det är drömmarna som gör att allt bara blir snett när jag vaknar.

Sedan vid ca 11-12 så kommer Simon in på msn så då snackar vi lite och spelar WoW tillsammans :) hade skitkul i 5 timmar! Och under den tiden ringde även Rektorn och frågade om jag ville följa med och titta på dagiset i morgon bitti vid halv 10. Och självklart måste man ställa upp på det ! Och då med än gång skrev jag till min jobbcoach att allt fixat sig och fått klar tecken från arbetsförmedlingen och då ringer ju hon givetvis och ska snacka om massa papper, som jag förövrigt inte har stor koll på :/ alltså varför jag ska ha dem menmen. Glad blev jag och var gladafisken, sedan höjde pappa bredbandet fast det varit lite strul med det ändå, men ja, telia gubbarna hade sagt fel till pappa osvosv.

Men ändå happy på något vis, sedan nu för n¨gra timmar sedan fick jag reda på att Simon skulle till Vimmerby också i morgon för att sälja sin PoD till Robin. Och jag blev lite sur för att jag först inte fick följa med han hem men det ändrades sedan så jag får det i morgon <3 Det ska bli skönt, då kanske jag kommer ur min jävla lilla svacka? Brukar göra det där.. Underbart <3 Blää. Nu ska jag sova, det är en fullspäckad dag i morgon och jag kommer vara skitslut imorgon kväll.. Först upp vid 7:3o sedan iväg till dagiset sedan kommer älskling vid 11-12 och då ska vi umgås lite sedan ska vi iväg till jobbcoachen vid 2, och sedan till bussen (;

Wellwell. Jag älskar min baby <3
Jag SKA bli av med min ångest snart, jag måste det, jävla allmänhet ryck upp er ffs.
Det ska inte gå ut över Simon en gång till, när det är omgivningen det är fel på, inte han!

Inga kommentarer: