torsdag 25 februari 2010

Ibland vissa dagar så går allt så himla bra, vaknade på toppen humör och bara kände hur bra denna dag skulle bli på något sätt.. Sedan så var babylaby trött som fan och då blev jag ledsen och allt blev jobbigt ett tag där, lite pms varning men inte allt får man skylla på det inte! -Jag blir mest orolig.

Efter det så tjaffsade jag och pappa en stund, han har fått en tendens att skylla allt på våra pojkvänner i denna familjen och det stör mig endel faktiskt. Men ja, jag tar allt med en nypa salt.. Var orolig för att modemet inte skulle komma idag heller , men DET GJORDE DET ! Helt otroligt seriöst, wow, och det blev så jääääääävla mycket bättre också. Allt funkar Smärtfritt, har haft ett 4 timmars samtal med Simon i skype so far och inget dåligt sker med internet :D Ah shit, sedan fick jag sälja mitt nätverkskort till pappa förut, eftersom han såg att hans nyinköpta dator inte hade det :O ett trådlöst alltså, och där fanns jag och fick 3oo:-! så nu blev jag lite rik!

Och imorrn kommer älskling till mig med, det ska bli underbart, vi ska gå på stan och mysa :) köpa lite kläder och springa in på systemet, blir lite supa troligtvis, men det behöver vi ;) haha. Jag skall även stå för våfflorna här hemma i morgon med, men det tar inga tider, dock måste jag gå upp lite skapligt för att hinna städa och tvätta samt ta en välbehövlig dusch, ashit mycket att styra med, men ack så glad jag kommer vara i morgon <3


Jadu, väx upp själv.

Inga kommentarer: