onsdag 24 februari 2010

Ah, denna dag började skit, med ångest från att ha varit fångad i drömmarna.. Men det bättrade sig så fort Simon visade livstecken på msn.. :) Efter det så har dagen varit helt toppen, har knappt mått dåligt alls, utan det går bra nu igen med tankarna, de kanske bara var en liten svaka?

Folk har iallafall blivit lite positiva nu och tjatar inte eller gnäller, vilket känns jävligt skönt i och med att jag kände mig lite nertryckt och sådär.. Men ah, det är kanoners.. Har inte gjort något nämnvärt roligt idag mer än att jag gick upp en lvl på WoW. Och babylabys humör vet jag inte, är lite kort? :/ hm.. hoppas inget är fel nu..

Men något jag är lite skeptisk emot är internet i helgen, telia lovade att skicka modemet till veckans början, men det har fan i mig inte kommit, och på fredag höjs det. Och hinner det inte hem så dör vårat gamla modem och då är hela helgen totalt förstörd! :( känns som jag vill till baby istället med min dator nu, bara för deet här! Får ringa honom sen :)


Löv you <3

Inga kommentarer: