söndag 7 februari 2010

Söndag

Eyh... Sitter hos Simon helt alone på hans rum, han åkte iväg på hemvärnsgrej med ungdomarna idag, så jag har varit ensam sedan 7 typ, så han borde la komma hem snart :) Men jag blev faktiskt lite sur/besviken på att han åkte iväg bara sådär men för det så får jag stanna en dag till! Wmiwhwo. <3

Mja, i veckan så skedde det inte så överdrivet mycket som det skulle göra, jag var hos farmor och jobbade skiten ur mig själv rent ut sagt, städade hela huset och skottade jätte tung snö, fick 3ookr för det >.< jag tycker ärligt att det var på tok för lite pengar faktiskt.. På torsdagen så var jag på möte med min jobbcoach och det var väldigt roligt faktiskt vi försökte leta praktikplats och det fortsätter vi med nu :) hi. I fredags så blev det ändrade planer ännu en helg, så jag drog till Simon med beas dator och mysade lite, dock fick jag inte igång den eftersom lösenordet var ändrat:P men efter 3 timmar kom jag in^^ Så då började jag och simon spela en massa, och vi lagade pannkakor och sedan så var det ju en bilolycka med hans mamma :/ så hela den dagen var lite upp och ner kan man nog säga, vi var ensamma hemma medans de andra var på sjukhuset oh fy..

Men i går så kom hon hem och mår relativt bra, och det är tur det! Igår gjorde inte vi så mycket heller, jag hade värsta PMS attacken :/ det var mindre trevligt må jag säga, jag blir lite hemsk av mig, det mår jag alltid så dåligt över när jag inte har pms.. Fattar inte hur jag kan vara så otrevlig. :P Whatever, jag är gladare idag. Och nu är jag sugen på pizza, skrev till Simon att han skulle dra med en hem men jag hoppas han förstog att jag skämtade :P Haha!

Love you baby.

Inga kommentarer: