onsdag 17 februari 2010

uuuuuuuuuhäää vilken hemsk dag typ, lite grann.. Vaknade av att pappa knackade på dörren och jag fick agera barnvakt (som jag ställt upp på) och sedan var jag så jävla trött så jag gick och lade mig igen, men det skulle jag fan inte gjort alltså, började drömma massa skumma saker igen, jag hatar att drömma skit! usch, jag måste snart dra till sjukhuset och få mediciner emot mina mardrömar, eftersom de snart tar över min vardag. Menmen. Jag fick faktiskt Jätte Salt av pappa som belöning, tack ! :)

Mitt magont har inte heller gått över, helvetanes skit alltså, förkyld håller jag väl på att bli med, eller det har jag varit i ett år nu men det är lite värre om dagarna.. Åh jag som skulle hålla min glad och inte dras med i denna depp svacka alla är i igen men det blir fan så, när jag endast känner att jag får vänta på allting hela tiden, som jag skrev igår. Måste klaga av mig lite på mina så kallade "vänner" Jag vet ju faktiskt inte vilka som läser denna blogg men jag orkar inte hålla käften längre om vissa saker jag är trött på..

Vi kan ju börja med en barndomsvän som varit min vän länge som sedan lärde känna en annan vän till mig och de höll nästan aldrig sams något längre tag i skolan men nu så är det bara den personen som verkar gälla, även att de är så jävla olika.. Vi var egentligen fyra stycken, jag lärde känna min vän Mikaela, som jag alltid har haft vid min sida! Och det verkar vara vi nu igen, alltså som är lika.. Och inte "är med" längre eller vad man säger, den ena som jag stör mig mest på så duger jag aldrig, jag vet inte om jag är dålig bara för att jag inte har barn? Jag hälsar på och jag försöker vara social men det jag gör betyder nada, inte ett jävla skit, men den andra som har hur dåliga ursäkter som helst och har barn duger? hmm.. Och helt plötsligt jobbar tillsammans? wft..Och allt jävla barntjat på facebook, snart ryker dem faktiskt, jag orkar inte ha 5000 händelser som endast står "bästa som hänt mig" - "förlossningsberättelse" osvosv. LITE TRÖTT PÅ DET NU, det var faktiskt intressant första gången men ffs go on?

För det andra så har det ju med min gamla klass att göra.. Estet.. Som jag saknar mycket och jag vägrade verkligen att träffa dessa personer när jag gick där, alltså som att festa o så eftersom jag knappt kände mig välkommen, men efter studenten så har jag velat varenda gång bara för att det faktiskt är roligt, men nu känns det som att jag och Simon inte alls får "vara med" (Lite roligt, måste vara fel på mig egentligen, jag får inte vara med någon stans längre ;) Och jag kanske tog Simon ifrån klassen jag vet inte varför de staffar honom för det.. Grejen är den att en "polare" fyller år, eller har gjort det nyss, och ska ha fest, och vi är inte bjudna men alla andra verkar vara det! :/ Har verkligen försökt komma denna människa närmare under hela tiden sedan vi slutade skolan, och jag tycker att det funkat bra men icke, så bra vän kan man tydligen aldrig bli igen eller ?

Well. Imörrn ska jag inte göra ett skit -.- Och på torsdag ska jag på jobbcoach möte vid halv 3 och packa inför fredagen som tillbringas hos min älskling, har lust att åka på torsdag men det går nog inte vägen.. Jag måste bli glad snart, måste få upp min glädje innan jag brister. Jag är glad varje gång älskling ringer på Skype och spelar med mig och är glad, då mår jag så bra alltså, så kan om världen bli lite roligare snart?

GE MIG HELG! <3

Inga kommentarer: